Beskrivelse

Forlaget skriver:

Verden er ved at blive digital. Hvad med din forretning? Ingen virksomheder kan længere sige sig fri for at blive påvirket af den stigende digitalisering. Det påvirker forretningsmodeller, konkurrencekraft, IT-infrastruktur, arbejdsmetoder, salgskanaler og marketing. Derfor bør digitaliseringen være en del af alle virksomheders strategiarbejde. Smartphones og tablets er ved at ændre den måde, vi kommunikerer på, og ikke mindst den måde, vi køber ting og tjenesteydelser på. Det er derfor afgørende at have overblik over, hvad det betyder for vores produkter, og hvilke muligheder det indebærer.

I 10 digitale strategier præsenteres ti temaer, der har fundamental strategisk betydning for virksomheder lige nu, og som bør være på netop din agenda. Hvilken betydning har det lige nu og på længere sigt, og hvordan gør du? Det er en praktisk bog med ordforklaringer, data, links, cases og spørgsmål, som hjælper dig videre. Bogen rundes af med en model for, hvordan man griber det digitale strategiarbejde an, så det er lige til at gå i gang med.

    • Sideantal
      168
    • Udgivelsesår
    • Udgave
      1
    • Oplag
      1
    • Forlag
      Gyldendal Business
    • Originalsprog
      Dansk
    • Sprog
      Dansk
    • Indbinding
      Hæftet
    • ISBN/EAN
      9788702150407 / 9788702150407

Varen blev lagt i din kurv