Service er marketing (Hæftet)

af

LEVERINGSTID: 1 - 4 hverdage

Beskrivelse

Forlaget skriver: Det danske serviceniveau er mange steder elendigt. Vi affinder os med, at der er ansat ungarbejdere uden det mest basale kendskab til ydelse og produkt, kunde og virksomhed. Men service spiller en uhyre central rolle for en kundes opfattelse og vurdering af en virksomhed.

Markedsføringkan ikke konkurrere med en kundes konkrete oplevelse af betjening, af et opkald eller af den måde, en virksomhed håndterer reklamationer på.Denne bog giver konkrete forslag til, hvordan man kan arbejde med at forbedre eksisterende serviceydelser og udvikle nye. Hvordan man kan tilrettelægge og designe attraktive kundeoplevelser?  Hvordan kan man arbejde med servicebevis og på den måde håndgribeliggøre serviceydelser og give kunden en bedre kvalitetsoplevelse?

I bogen kan du finde inspiration og metoder til, hvordan man kommer videre og seriøst kan arbejde med at forbedre sin virksomheds serviceniveau.

Læs blandt andet om:
Tilrettelæggelse af den attraktive kunderejse
Servicebeviset
Reklamationsstrategier som vender utilfredse kunder til loyale kunder
Identifikation, prioritering og kvalitetssikring af touchpoints
Drift og implementering af serviceydelser 

    • Sideantal
      206
    • Udgivelsesår
    • Udgave
      1
    • Oplag
      5
    • Forlag
      Gyldendal Business
    • Originalsprog
      Dansk
    • Sprog
      Dansk
    • Indbinding
      Hæftet
    • ISBN/EAN
      9788702120424 / 9788702120424

Varen blev lagt i din kurv