Beskrivelse

Forlaget skriver: Med stor international succes har Christian Madsbjerg og Mikkel B. Rasmussen flyttet virksomheders fokus, så de kigger lige så meget på mennesker som på økonomiske nøgletal. Ved at studere menneskelig adfærd kan virksomheder lettere justere forretningen, når markedet pludselig ændrer sig, eller kunderne begynder at ændre vaner.Christian Madsbjerg og Mikkel B. Rasmussen, som står bag Red Associates, har lært forbrugervirksomheder at se deres kunder som virkelige personer, og hjulpet dem med at udvikle strategier på det grundlag. Læs blandt andet om, hvordan LEGO, Addidas, Samsung og Intel har fornyet deres forretningsmodel og tjent styrtende på det.Velkommen til en verden, hvor indsigt i mennesker skaber hårde resultater.

    • Sideantal
      215
    • Udgivelsesår
    • Udgave
      1
    • Oplag
      1
    • Forlag
      Gyldendal Business
    • Originalsprog
      Engelsk
    • Sprog
      Dansk
    • Indbinding
      Hæftet
    • ISBN/EAN
      9788702140095 / 9788702140095

Varen blev lagt i din kurv