af Soulaima Gourani
299,95 kr.
ANMELDT 4 GANGE
[5.00]

Jeg har hentet UTROLIG meget inspirstion fra den her bog!

af trasborg | 07/02/2020

En fantastisk guide til at se om du har fremtidssikret dit arbejde og sat dit liv på rette kurs. Soulaima kommer med et helt væld af tankevækkende, spændende og også skræmmende facts om fremtiden.  Jeg synes virkelig at alle burde læse denne bog og se hvordan deres nuværende liv passer til den fremtid som står lige for døren, og ikke mindst lære hvordan man kan designe sig selv, så man kommer til at passe ind i fremtiden stedet for at blive overrendt af teknologi og kommende muligheder.

af Soulaima Gourani
299,95 kr.
ANMELDT 4 GANGE
[5.00]

Velskrevet og vedkommende

af Trine Gold | 19/10/2019

En inspirerende bog om fremtidens arbejdsmarked, der kommer til at ændre sig markant fra det, vi kender i dag - og det skal vi slet ikke være kede af, tværtimod. En velskrevet og vigtig bog til alle dem, der er nysgerrig på hvad morgendagen bringer og på, hvordan de selv kan skabe det arbejdsliv, de drømmer om. Og en absolut "must read", hvis du besæftiger dig med uddannelsesvejledning eller har børn, der skal til at vælge retning.

af Soulaima Gourani
299,95 kr.
ANMELDT 4 GANGE
[5.00]

Velskrevet og nødvendig læsning!

af Nadja Maria Bieler | 11/10/2019

Soulaima har begået en bod som enhver bør læse. Vedkommende, velskrevet og pakket med informationer, trendspotting og alle de trends vi uundgåeligt kommer til at møde i vores fremtid.  Hvordan designer man sin egen fremtid, hvis ikke man kender fremtiden? Det gør Soulaima, og jeg er blæst bagover, fuld af ny viden, spændende vinkler og er både motiveret og inspireret til at gå videre i livet med nye mål, nye øjne og på alle måder fuld af lyst til fremtiden og dens mange finurligheder!  Bliv klar til en ny verden? Gør dig selv en kæmpe tjeneste - Læs Soulaimas bog!

af Soulaima Gourani
299,95 kr.
ANMELDT 4 GANGE
[5.00]

Fantastisk og til at forstå

af Henrijette Breinholm | 03/10/2019

Elsker denne bog. Den har endnu ikke nået i reolen da jeg næsten dagligt lige skal læse noget fra den igen. Den er skrevet i et jordnært sprog så alle kan forstå hvad Soulaima vil dele. Ingen snopperi, denne bog er skrevet med kærlighed. Det er bare med at komme igang med at tage ansvar for og  designe sin egen fremtid.