Beskrivelse

Forlaget skriver:

Verden er ved at blive digital. Hvad med din forretning? Ingen virksomheder kan lngere sige sig fri for at blive pvirket af den stigende digitalisering. Det pvirker forretningsmodeller, konkurrencekraft, IT-infrastruktur, arbejdsmetoder, salgskanaler og marketing. Derfor br digitaliseringen vre en del af alle virksomheders strategiarbejde. Smartphones og tablets er ved at ndre den mde, vi kommunikerer p, og ikke mindst den mde, vi kber ting og tjenesteydelser p. Det er derfor afgrende at have overblik over, hvad det betyder for vores produkter, og hvilke muligheder det indebrer.

I 10 digitale strategier prsenteres ti temaer, der har fundamental strategisk betydning for virksomheder lige nu, og som br vre p netop din agenda. Hvilken betydning har det lige nu og p lngere sigt, og hvordan gr du? Det er en praktisk bog med ordforklaringer, data, links, cases og sprgsml, som hjlper dig videre. Bogen rundes af med en model for, hvordan man griber det digitale strategiarbejde an, s det er lige til at g i gang med.

    • Sideantal
      168
    • Udgivelsesår
    • Udgave
      1
    • Oplag
      1
    • Forlag
      Gyldendal Business
    • Originalsprog
      Dansk
    • Sprog
      Dansk
    • Indbinding
      Hæftet
    • ISBN/EAN
      9788702150407 / 9788702150407

Varen blev lagt i din kurv