Sensemaking (Hæftet)

af

LEVERINGSTID: 1 - 4 hverdage

Beskrivelse

Forlaget skriver: I en verden, hvor algoritmer og kunstig intelligens anses for at vre lsningen p alt, er mennesket blevet synonymt med fejl og uforudsigelighed. Men den nuvrende besttelse af algoritmerog big data er foruroligende, mener forretningsrdgiveren Christian Madsbjerg. I sin nye bog, Sensemaking, tagerhan et provokerende opgr med beundringen af Silicon Valley og samtidens ekstremt strke tro p de formelle videnskabers forklaringsevne. Ved hjlp af interviews med bl.a. investor George Soros, arkitekt Bjarke Ingels og EU-kommissr Margrethe Vestager beskriver han, hvordan virksomheder og ledere i stedet er ndt til at bruge menneskelige egenskaber – vores menneskelige intelligens, om manvil – for at lse de udfordringer, de str overfor.

Som medstift er af ReD Associates har Christian Madsbjerg arbejdet for nogle af verdens strste virksomheder, deriblandt Ford, WalMart, LEGO, Adidas, Chanel, Procter and Gamble og Coca Cola, for at hjlpe dem med at lse nogle af deres vanskeligste udfordringer og med at udvikle klare fremtidsstrategier. Og hvordan har han gjort det? Madsbjerg kalder sin metode for sensemaking (meningsskabelse), og i bogen gennemgr han metodens fem brende principper, som kan anvendes af alle – lige fra ledere og politikere til undervisere, ivrksttere og andre, der har interesse i at forst, hvordan gte forandring kan finde sted i den digitale tidsalder.

    • Sideantal
      224
    • Udgivelsesår
    • Udgave
      1
    • Oplag
      1
    • Forlag
      Politiken
    • Originalsprog
      Dansk
    • Sprog
      Dansk
    • Indbinding
      Hæftet
    • ISBN/EAN
      9788740030495 / 9788740030495

Varen blev lagt i din kurv