Anbefalet

Bliv den virksomhed kunderne elsker at anbefale

af

(Paperback)

FORVENTET LEVERINGSTID: 5-10 hverdage

Beskrivelse

Tilfredse kunder er godt. Men det er ikke godt nok!



At gå fra kundetilfredshed til kundeloyalitet kræver en dyb indsigt i loyalitetens mekanismer og et fornyet syn på kundeservice.

Gennem vekselvirkning mellem teoretiske overvejelser og konkrete case stories får du et unikt indblik i det kundesyn, der har bragt verdens førende virksomheder til tops.



Læs bogen før din konkurrent, og bliv den virksomhed, som kunderne elsker at anbefale.

    • Sideantal
      124
    • Udgivelsesår
    • Udgave
      2
    • Oplag
      3
    • Forlag
      Books on Demand
    • Originalsprog
      dan
    • Sprog
      dan
    • Indbinding
      Paperback
    • ISBN/EAN
      / 9788771703764

Varen blev lagt i din kurv